Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Need for speed 2015
#11

NFS (prawie) zawsze był arcadowy a dwa najlepiej lubiane części z tej serii (NFS Most Wanted i Underground) miały arcadowy system prowadzenia pojazdów :)

#12

Prostreet, Shift mimo że były na torach to dawały mi najwięcej frajdy.

#13

Pro Street był słaby, bardzo, może grafikę miał lepszą niż taki underground 2 ale za to fabułę miał lipną

#14

Zapowiada się miodnie ale odstrasza mnie fakt, że przy zakupie oryginalnej wersji gra wymaga stałego połączenia do internetu (nawet przy grze w singlu player).

Autolog czyli coś na pozór podobnego do facebooka wymaga pełnego dostepu do internetu. Robi screeny z gry i wysyła na ich serwer, aby dostać kredyty będziemy musieli sępić polubienia naszego zdjęcia. Im więcej lajków zbierze nasze zdjęcie tym więcej kredytów nfs otrzymamy. Poza tym autolog ma mieć również wpływ na miasto w którym jeździmy, ma zmieniać się dynamicznie zależnie od tego co inni gracze będą robić.

Nie lubie gdy gra czegoś od nas wymaga.

#15

Co takie zdziwienie, że KAŻDA gra teraz wymaga połączenia z internetem? Niestety nadeszły czasy, gdzie tępi się już w znaczącym stopniu piractwo i muszą być jakiekolwiek zabezpieczenia typu rejestr klucza poprzez internet. Co do Need For Speed-a nie jaram się na razie dopóki "nie obczaję", bo EA ma serię upadków niż wzlotów z tą erą NFS-a.

#16

(Nie doczytałeś dokładnie co napisałem, napisałem, że wymaga stałego dostępu do internetu.)
Każda? Nie sądze. Jest różnica jeśli gra wymaga jednorazowego ściągniecia plików, a później daje możliwość gry w single bez połączenia - tak zawsze robie gdy jade gdzieś mając przy sobie tylko laptop. Natomiast wymagane ciągłe połączenie do internetu jest po prostu jak dla mnie strzałem w kolano, bo nie zawsze gdzie jestem mam dostęp do internetu, a z pewnością chciałbym pograć.
 
Co do gier które mają podobny charakter co do połaczenia z internetem jak pisałem wyżej no to już ci podaje:
- Wiedźmin 3 (wymaga sciagniecia patcha lecz pozniej normalnie umozliwia gre bez internetu),
- GTA 5 (ta sama sytuacja co wyzej)
- Batman Arkham CIty (gra pozwala na wybór czy chcemy z internetem czy nie - wybieramy możliwość zapisu stanu gry albo w chmurze albo w plikach lokalnych)
- wszystkie battlefieldy (oczywiscie single player)
- wszystkie fify
- wszystkie wcześniejsze nfs
itp.
Takie gry dają nam wybór, możemy połączyć się z internetem aby zaktualizować ją do najnowszych dodatków ale nie wymuszają tego od nas. Jeżeli nie mamy jak albo ochoty aby się połączać do sieci zawsze możemy z tego zrezygnować. To nie jest program o wysokim priorytecie, który dba o naszą ochrone lecz to jest tylko zwykła gra. SimCIty gdy wyszło miało ten sam charakter lecz dopiero po czasie tworcy zrozumieli, ze niektorzy zrezygnowali z zakupu tej gry bo nie zawsze mieli dostep do internetu - po czasie wprowadzili aktualizacje, ktora dawala taka mozliwosc.
 
Uważam, że wymuszanie od nas ciągłego połączenia jest złym rozwiązaniem. Dla mnie jedyne gry które tego powinny wymagać to są wszelkie tryby multiplayer oraz gry mmo. Single powinien wymagać jednorazowego uruchomienia w czasie gdy będziemy połączeni natomiast później jaki sens? Ale to się z pewnością w tej serii nfs się nie zmieni, ponieważ jak wspomniałem wyżej wbudowany autolog tego wymaga a jak wiemy on ma kreować naszą rozgrywkę więc bez internetu zapewne ta gra wymagałaby dużych zmian ze strony twórców.  

#17

Mamy gameplay  ^_^
 


<div><iframe width="480" height="270" src="https://www.youtube.com/embed/dev4s0IGb-g?feature=oembed" frameborder="0" allowfullscreen="true"></iframe></div>
#18

Kurde... dziwne to będzie to co napiszę, ale czy ktoś z Was grywał w Just Cause 1-2 i czeka na premierę w grudniu albo na Heroes-a 7 we wrześniu? Jakie macie odczucia w porównywaniu do NFS-a, po Most Wanted i Rivals?

#19


4k <3


  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości