Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Metin 2
#1
Gitara siema, fortepian elo mordeczki! Wink

Ja tutaj z pytankiem do was. Macie do polecenia ciekawy, całkiem ogarnięty serwer do Metin 2? Głównie chodzi mi o prywatne serwery.

Mile widziane osoby do wspólnego grania, jak i również ts Wink
#2
Kiedyś grałam na nightcore ale po wbicii 255 poziomu się znudziło , nie było z kim grać a wojny były totalnie nudne. Polecam hard bo na easy można wbić w parę tyg max lvl jak się jest takim no_lifem jak azor (dzisiaj ponad 800 minut przegranych).
#3
polecilbym xenoxa gdyby nie to ze nie istnieje xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
[Obrazek: a43036dbc271739c8277ea4e90f56fee.gif]
#4
Ale fajny serwer był
#5
Tylko polski
Szszz.. Takiego Źródełka  Big Grin
#6
Poszukuję właśnie serwera medium/hard. Bo easy są robione albo pod pvp albo dla kasy na max 2 miechy.
#7
Halo, ktoś coś? :]
#8
W sensie ktoś coś gra czy ktoś coś poda? Xd
#9
(02-21-2017, 07:30 PM)Pumsik napisał(a): Poszukuję właśnie serwera medium/hard. Bo easy są robione albo pod pvp albo dla kasy na max 2 miechy.

A hardy i mediumy nie są? To samo, a nawet na hard/medium ludzie jeszcze chętniej kupują isa. A to, że easy serwery są robione pod pvp i często bez balansu klas, to chyba normalne XD Odpowiadając na pytanie: Vesteris, Terabithia i global
#10
Samia.pl
[Obrazek: 06900384549906842670.jpg]
  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości